معکوس مور-پنروز حاصلضرب و تفاضل عملگرهای تصویر در یک?c-جبر

پایان نامه
چکیده

در این پایان نامه معکوس مور -پنروز حاصلضرب و تفاضل عملگرهای تصویری در*cجبرها را بررسی می کنیم و همچنین نشان می دهیم برای دو عملگر تصویری p و q در یک *cجبر pq -qp معکوس پذیر مور -پنروز است اگر و فقط اگر pq و p-q معکوس پذیر مور -پنروز باشند

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

قانون ترتیب عکس برای معکوس های تعمیم یافته مور-پنروز

در این پایان نامه به بیان تعاریف و قضایای مهم در رابطه با قانون ترتیب عکس برای معکوس مور-پنروز عملگرها بر فضاهای هیلبرت می پردازیم و شکل ماتریسی این عملگرها و معکوس مور-پنروز آن ها را بررسی می کنیم. هم چنین شرایط لازم و کافی برای اینکه قانون ترتیب عکس سه گانه برای ماتریسها برقرار باشد ارائه می دهیم و تعدادی از حالتهای خاص آن را بررسی می کنیم.

15 صفحه اول

نگاشت های حافظ جفت عملگرهای با حاصلضرب تصویر

فرض کنیم b(h) جبر عملگرهای کراندار روی فضای هیلبرت مختلط h با dim h > 1 باشد.ثابت می کنیم نگاشت پوشای ? روی b(h) حافظ تصویر ضرب ناصفر است اگر و فقط اگر یک عملگر یکانی یا پادیکانی u روی h و ثابت c با شرط c^2 = 1 موجود باشند که برای هر a عضو b(h) داشته باشیم ?(a) = cu^*au. نتیجه مشابهی برای نگاشت هایی که ضرب سه تایی جردن را حفظ می کنند بدست می آوریم.

15 صفحه اول

بررسی روشهای محاسبه معکوس مور-پن رز

در این پایان نامه به دو دسته روش جهت محاسبه معکوس مور – پن رز برای ماتریسهای حقیقی با رتبه می پردازیم. دسته اول مربوط به پنج روش مستقیم می باشد و با مثالهای عددی این روشها را با هم مقایسه می نماییم. در دسته دوم به بررسی سه روش تکراری پرداخته و با ارائه نتایج عددی این الگوریتمها، سرعت و خطای آنها را مقایسه می کنیم و با رسم نمودارهای عینی درستی دست نوشته های نظری را نشان می دهیم.

15 صفحه اول

دوگان دوم حاصلضرب تنسوری و جبر عملگرها

در این پایان نامه به مطالعه دوگان دوم حاصلضرب تنسوری فضاهای باناخ و رابطه آن با حاصلضرب تنسوری دوگان آن ها می-پردازیم. به علاوه نشان میدهیم که اگر x یک فضای باناخ ابر بازتابی باشدآنگاه جبر l(x) منطم آرنزی است در نهایت به بررسی شرایط لازم x برای منظم آرنزی بودن l(x) می پردازیم.

روشهای تکراری برای محاسبه معکوس مور-پنرز

روشهای تکراری برای محاسبه معکوس مور-پنرز

Degenerate Four Wave Mixing in Photonic Crystal Fibers

In this study, Four Wave Mixing (FWM) characteristics in photonic crystal fibers are investigated. The effect of channel spacing, phase mismatching, and fiber length on FWM efficiency have been studied. The variation of idler frequency which obtained by this technique with pumping and signal wavelengths has been discussed. The effect of fiber dispersion has been taken into account; we obtain th...

متن کامل

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه صنعتی شاهرود - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023